Google

torsdag 29 december 2011

Blabla tråkiga rubriker

Dålig jag har blivit på att skriva? Känns som jag glömmer bort det hela tiden. Dumma mej! Har fortfarande inte sett den filmen btw. Har velat se den gör länge och nu är den typ gammal...?

Jakob och Marcis ligger i varsitt hörn av sängen och spelar just nu. Marcis på paddan och Jakob på sin dator. Helt beroende? Marcus fick sluta tidigare idag och är ledig imorgon. Hur skönt kan det inte bli?
Eftersom jag fått det nya jobbet som börjar 1/1 tror Marcis jag ite får några jobb till dess. Och som det ser ut nu verkar han ha rätt...? Lite tråkigt men förstår de också. Jag måste dessutom ringa till henne där. Har glömt (skjutit upp) att göra det hela tiden.

Nu ska jag försöka få fart på grabbarna grus så vi kan åka till Frölunda torg eller något. Men man blir ju inte direkt sugen på att gå ut i det här vädret alltså?

XoXo Emmiis

Fortfarande mysklädd... Ajabaja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar