Google

onsdag 14 december 2011

Hemma och vilar

Jag gick hem från jobbet vid ett idag. Skulle ju jobbat till kl 5 men jag hade sån huvudvärk + ont i magen så jag orkade inte mer. Ville bara hem och typ lägga mig ner. Så nu har jag legat ner en stund så det känns bättre. Jag börjar faktiskt ärligt talat undra vad tusan det är för fel på mig. Ont imagen och huvudvärk as länge nu ju? Läskigt läskigt. Behöver nog lite julmat och ledigt tror jag! Haha.

Tittar just nu på Gossip girl. Älskar deras drama och bitchiga stilar mot varandra. Är så himla roligt att titta på alla som lurar varandra och sånt. Fast skulle aldrig vilja leva i all den dramatiken själv haha, vill nog ingen iochför sig.

Ska kika lite bloggar och så där nu. Försöka sova en liten stund också kanske.
Väntar på Marcis också!

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar