Google

tisdag 22 november 2011

Ikea

Detta shoppade vi på Ikea idag! Lite mer ljus till ljusmissbrukaren och en stekpanna till Marcus. Bra att vi kompromissar! Haha nu kan vi tända ännu mer mysiga ljus och njuta av värmen som blir då. Älskar det här med vintern och mysljus, när man inte fryser. Ska gå och tända ljus i sovrummet snart så att det blir varmt därinne tills vi ska sova.

Vi stötte på den här filuren på Ikea också! Jag bjuder på den fula delen av bilden som är på mig haha. Natta som gör den andra delen finare sitter till vänster! Hon var på Ikea samtidigt som oss idag vilket var väldigt roligt. Vi har ju inte setts sen midsommar (?!) kom vi fram till. Så nu ska vi kanske träffas imorgon och äta frukost tillsammans haha. Myspys!

Nu sitter vi med lite kladdkaka och myser till Kär och galen. Så jädra roligt program alltså. Så romantiska/roliga saker de gör när de friar alltså haha. 


Hur tycker ni man ska göra? Är det fortfarande att man ska vänta till killen friar eller kan ni tjejer tänka er att göra det istället? Jag vill nog vänta eftersom min älskling har lovat mig ett jätteromantiskt frieri... Undrar om han menar i nästa liv eller typ snart...? Hihi
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar