Google

fredag 25 november 2011

Kärlek och fiskbullar!

Nu har vi ätit lite middag och har dessutom fixat lite med tvätten. Det har varit en effektiv fredag till och med efter vi kom hem! Känns skönt tycker jag att man inte bara dööör i soffan när man kommer hem liksom. Positivt positivt mina kära vänner!

Idag har jag pussats och kramats massor på jobbet. Har varit på min favoritavdelning på mitt favorit ställe. Alla barnen älskar mig och jag har blivit överöst med kärlek idag. Känns hur bra som helst! Man är så peppad att fortsätta göra det man gör när man får så otroligt mycket kärlek tillbaka. Man kan tro att barnen har tagit slut på sin kärlek när de kommer hemifrån och till förskolan men det är som om de får en energi-kärlek boost när de kommer. De blir helt hyperspeedade och pussas och kramas till höger och vänster. Så underbart att se! Fast idag har min favoritkille varit lite grinig så han har kramats och pussats ännu mer så jag är inte ledsen för det!

Nu ska jag och min mestaste favoritkille mysa oss lite innan vi ska ner och fixa mer med tvätten. Idag får det bli en lugn kväll tror jag. Vi båda är helt slut och det ska bli skönt att bara varva ner och njuta av tystnaden. Man märker inte hur mycket man njuter av tystnaden förrän det plötsligt är tyst?

Passa på att njuta av tystnaden nu, på eran fredagskväll. Det ska jag defintivt göra!
PUSS på er fredagsmysare!

"Ge mäj en köss..."

Min största kärlek får sig en smällkyss!
Gratis pussar! (här bjuder vi bort lillebrorsan till högstbjudande...)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar