Google

måndag 28 november 2011

Ljus galningen is back

Japp ni läste rätt nu är jag tillbaka på hemmaplan, därmed en himla massa ljus och mys. Det känns som att ordet MYS är ett ganska förekommande ord på den här bloggen. Minst en gång i varje inlägg skriver jag om MYYYYS. Vet inte egentligen om det är något dåligt men det är så det är nu på vintern.

Marcis håller på att göra kvällsmat ute i köket nu. För en gångs skull fick han fixa det medan jag fixar film. Han skulle tillochmed koka ägg, låter himla gott för jag är suuuuper hungrig. Det ska bli gott med lite gottigott så här på kvällen, för det är ju riktigt kallt ute? Funderar på att koka lite te också.

Vi ska se Djävulen bär prada nuuuu. Har velat se den filmen sedan den gick på bio men har aldrig kommit mig för det. Nu så har jag övertalat Marcus att jag ska få se den. Fick muta honom med lite olämpliga saker men jag får iallafall se den! Tjiihooo.

PUSS på er gullungar. Nu ska jag fika och MYYSA ännu mer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar