Google

söndag 13 november 2011

IKEA mys

Gomorgon på er. Idag blev det ett lite senare inlägg för att jag vaknade senare och för att Marcis var hemma och kunde mysa med mig idag. Det var så mysigt att vakna vid 12 och veta att han låg där bredvid mig, visserligen vaken men han var där! Det var en grrrrym söndagsmorgon kan jag få be att tala om!

Nu är vi iallafall nyduschade och påklädda och ska ge oss iväg till IKEA. Vi skulle egentligen storstädat idag, som verkligen behövs idag igen. Men det är så tråkigt så bestämde oss för att IKEA får det bli. Vi behöver nämligen en ny stekpanna och lite julpyssel.

Marcus är jättestressad nu så det får bli ett snabbis inlägg idag. Men grattis alla underbara pappor på fars dag! Jag ska ringa till Peter senare och gratta honom eller vad man säger. Så hoppas ni får en grrym dag. Det ska iallafall jag och min (blivande) pappa till mina barn ha!

PUSS.



Peter och mamma på bröllopet. Så fiina!
Love you. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar