Google

måndag 28 november 2011

Läkartid + Nickelback

Nu sitter jag på bussen från Kungäv hem. Har varit hos läkaren och det gick hur bra som helst. Har haft ångest ett tag bara för jag är så rädd för blodprov och nålar. Men det gick super bra faktiskt. Mamma kom precis i tid för att gå med mig in så det var ju perfekt haha. Sköterskan började prata om min namnsdag och grejer och jag fatta ingenting haha.

Nu sitter jag iallafall på bussen ner till stan och lyssnar på Nickelback. Är inte de såååå j-vla bra eller?! Love love love. Blir helt lycklig när jag lyssnar på dem. Fjantigt eller gulligt är ju frågan? Är lite för gammal för kändis kåthet ju.

Nu ska jag återgå till min musik och studerandet av människor på bussen. Två av mina favorit sysslor. Toppen proppen!

PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar