Google

tisdag 29 november 2011

Mys i soffan

Nu har vi kommit hem ifrån en kanon mysig dag på Ikea tillsammans med Caroline och Melwin. Det har varit en dag helt i min smak!

Marcis sa att jag hade köpförbud så jag fick bara kika på allt fint som Caroline köpte. Men det är bra att jag har köpförbud för då blev vi iallafall inte ovänner!

Och vet ni vad jag fick av Caroline idag? Jag fyller ju år nästa vecka så jag fick en tidig födelsedagspresent! Kan ni gissa vad det var...? Nej jag kan inte låta bli att säga det! Jag fick två suuuper fina röda lyktor! Velat ha såna hur länge som helst. Sedan fick jag dessutom en rulle med en massa smååå ljushållare. Perfekt till en ljusälskare! Tack så jättemycket Caroline för den fina födelsedagspresenten! Älskade den :)

Nu ska jag sätta mina fina lyktor i fönstret så att alla kan se de. Sedan ska jag njuta av värmen efter duschen och mysa med Marcis.

PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar