Google

måndag 21 november 2011

Bredband WOHO

Tjooolaahoppppp vi har fått tillbaka vårt 100mbit bredband! Tjohoooo vad glad jag är! Det går att surfa hur snabbt som helst, kolla på film på vår aaas grymma hemsida. Det går att göra allt och jag är hur glad som helst. Det märks inte ens att man gör 10 000 olika saker samtidigt så snabbt är det. Yehaaaaw!

Marcus står och diskar nu. Duktig pojk! Jag gjorde maten, så vår nya deal är att den som lagar mat inte behöver diska. Så har vi tillochmed bestämt vem som ska göra vad vilken dag i veckan haha. Det känns som att det behövs för att detta ska kunna fortsätta vara fint! Just nu är lägenheten hur fin och mysig som helst. Eftersom det är vinter och mörkt ute missbrukar jag värmeljus. Jag tänder de överallt i alla rum och går runt och myser. Det blir så ljust och varmt när man tänder de! Lovely med vintermörkret. Iallafall när man är inne... När man är ute vill man ha sommar haha.

PUSS på värmeljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar