Google

söndag 20 november 2011

Fortsättning följer....

Tjolahopp bloggen. Sitter här nu ett X- antal timmar efter senaste gången jag skrev. Vi har hunnit med att gå och fylla på godis förrådet, där med en promed (!) och en hel film. Duktiga tycker jag. Mia och Johannes gick för ett tag sedan så nu är det bara Marcis och våra tråkiga grannar kvar.

Jag tänkte att jag skulle vara ännu tråkigare än våra tråkiga grannar och fortsätta på min lista med bilder. Idag skulle jag lägga upp en bild på en konstig tid i mitt liv. Hmm jag menar det finns massor av bilder, eftersom jag haft ett antal knasiga perioder i mitt liv moahaha.

Jag väljer den här bilden! Den togs på Frölunda Torg av mig själv uppenbarligen. Det var i början när jag och Marcis träffades och jag åkte till Frölunda bara för att "råka stöta på honom där". Det var ju både lite patetiskt och gulligt.... Eller vad tycker du hjärtat? Kanske bara patetiskt?
Dumma vänner som lät mig åka dit hahah, dessutom efter alla affärer hade stängt?! Uppenbart vem jag ville träffa där. Tur att Marcis gillar dumma och patetiska människor iallafall! PUSS på det.

Nu ska vi gå och sova. Eller ja, Marcis har lovat mig massage med tända ljus så jag ska gå och mysa till det lite nu. Kanske återgå till den där lite pateitiska tjejen som han gillade i början?! Jippie då blir han glad hahah.

Natti! PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar