Google

måndag 14 november 2011

Måndags seeeeg

Ojojoj idag är det måndag. Det känns verkligen. Jag är helt slut, kom hem för en liten stund sedan och har bara sjunkit ner i soffan än så länge. Marcis jobbar över lite idag så jag är ensam hemma just nu. Förut uppskattade jag att vara ensam hemma när jag väl var det, men nu när jag varit det så mycket avskyr jag att var det. Längtar bara till Marcus kommer hem så vi kan myspysa!

Jag har iallafall jobbat mellan 8-16 idag. Känns skönt att vara frisk och jobba igen. Tiden går ju lite fortare och det märks ju förhoppningsvis på lönen senare. JIPPIE. Snart är det ju första lönen och jag är superspänd. Lär ju inte bli mycket men lite iallafall och det kommer bli fett kul !

Nu ska jag njuta av tystnaden som är utan några barn som skriker noon stop. Det är så skönt att bara sitta och njuuta av ickeljudet.

PUSS.
Bjuder på en gammal bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar