Google

tisdag 29 november 2011

Uuuuuusch

Uuusch idag är ingen bra dag. Känner mig seg och trött och är på ett ställe där jag inte alls trivs. Hatar när det är såna här dagar.. Det är alltså så illa att jag sitter nu på rasten och försöker komma på ett sätt att få gå hem tidigare. Funderar på migrän anfall eller att jag har kräkts? Vilket tror ni är mest effektivt?

Saken gör det inte bättre att det regnar som fan ute och blåser ännu mer. Jag sitter dessutom med en vidrig jävla lussebulle i knäet och tvingas äta den. Hatar lussebullar... Men kunde inte säga nej när hon frågade om jag ville ha. Det enda positivt med dagen är att det finns ljus här. Mys-ljus.

Förlåt för svärord och surt inlägg men idag är Emma ingen rolig tjej! Ska fundera på det här med migrän och kräkning... Migrän är nog bäst va? Tror det!

PUSS på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar