Google

söndag 27 november 2011

Ska sovaaaaaa

Nu ligger vi i sängen hos mamma och Peter i Stora Höga. Vi ska sova alldeles strax, har redan dragit över min vanliga tiiid.. Ska egentligen sova halv elva haha men idag blev det senare. Det blir alltid så när man inte är hemma med sina vanliga rutiner. Man fastnar i samtal och skratt och mys och så helt plötsligt är klockan alldeles för mycket. Jag vet själv att jag kommer vara dödstrött imorgon nu av den här ynka halvtimmen jag missat. Helt otroligt alltsååååe....

Vi fick lite fika när vi kom hit förut. Lite te och macka och det var väldigt gott efter att ha kört en bit och vart ute i den kalla vinden. Tanka är jobbigt när det blåser kan jag säga , moahaha.

Oooh vad denna sängen är skön. Nästan så jag somnar nu. Nejmen mamma skulle säga till Jakob vad han skulle skriva till någon kompis om något förut och hon bah: "men du får ju skriva typ så här"... Helt tyst. Vi bara mamma vadå? Hon bah eeeh...? Snacka om att vara trött hon med hahah. Det blev ett väldigt flummigt och knasigt inlägg det här men ska försöka skriva bättre imorgon.

Mina ögon går i kors nu.
PUSS på er söndagssuddare.
Godnatt !

Gammal bild på Marcis och Adam i mitt gamla rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar