Google

tisdag 22 november 2011

Hemma redan!

Ojoj vad skönt. Jag är redan hemma och klockan är bara 2. Dagen vart kort idag och jag slutade för en halvtimme sedan. Det har varit en kanon dag! Vi har varit ute den största delen av dagen då jag fick en massa pussar och kramar av alla barnen. Bara så underbart! Sista jag gjorde innan jag gick hem nu var att somna på vilan. Tycker jag ska få credit för det! Haha.


Nu sitter jag och tittar på Biggest looser och äter clementinen som är på bilden. Snacka om att man tappar godissuget när man ser på det här alltså. Var gör sugen på godis nyss men jag tror jag tappade lite av det haha. Det är rätt bra att inte ha så mycket pengar, får ju först på fredag, för då kan jag inte köpa så mycket godis? Super bra ju!

PUSS på er. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar