Google

onsdag 2 november 2011

Handling och risifrutti

Hejhopp bloggen. Sitter bänkad framför tvn just nu. Marcis kollar på arga snickaren och jag spelar lite Wordfeud. Har fastnat för det nu när jag förstått hur man gör haha. Så vi sitter i varsin del av soffan och spelar mot varandra, roligt vi har haha.

Vi har varit jätteduktiga och handlat idag! Vi åkte till Willys och handlade fyra fulla kassar. Skönt att det är gjort för den här gången. Vi hade tillochmed planerat och skrivit en handlingslista, duktiga vi är! Det brukar annars mest bli att vi går och tar det vi vill ha just då haha. Men nu ska det nog bli bra tror jag. Någon gång ska vi nog också bli vuxna haha. Även om det kan dröja ett tag så är vi på väg!

Nu ska jag försöka få med mig älsklingen ner i bädden. Ska upp sex imorgon så det blir att sova tidigt idag med. Älskar mitt liv just nu. Upp och jobba i mörkret, komma hem i samma mörker, mysa med älskling och äta middag och sedan sova haha. Men det är väl så vintern är. Jag börjar längta till JULEN! Förra året hade jag ingen julkänsla överhuvudtaget men i år börjar den tidigt...

Lite handling. 
Häxa för en dag. 

Idag på dagis hade de halloween tema! Alla barn hade klätt ut sig till olika saker, det var häxor, vampyrer och prinsessor. Så dagen till ära fick jag låna en hatt. Tycker att jag klär mycket bra i den!

Gonatt.
PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar