Google

måndag 21 november 2011

Natti natti

Nu ska jag och Marcis strax hoppa i säng. Vi har tänt värmeljus i hela rummet för att det ska bli lite varmare. Vi har stängt dörren också för att värmen inte ska springa ut. Inatt sov jag med täcke och ett överkast och frös ändå. Så inatt ska jag fanimej inte frysa!

Nyduschad och fräsch så imorgon ska jag vara redo för en helt ny dag på dagis. Så mysigt att träffa alla barnen varje dag och se att de blir glada när jag kommer. Små sötnosar! Fick tillochmed en massa pussar när jag kom idag, tjoho!

Nej nu ska jag sluta försöka ordbajsa och gå och lägga mig istället. Jag måste sova tidigt idag för vi somnade skit sent igår, icke bra.

Sov gott alla pussgurkor. Ska gå och pussa på min alldels egen pussgurka nu!

PUSS.

Gammal bild ifrån Malmön. Puss på dig hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar