Google

måndag 28 november 2011

Ljusstakar everywhere!

Ååh Marcus och jag sitter på spårvagnen ifrån Frölunda Torg nu, vi har varit och fönstershoppat lite höhö. Blir helt galen när man kollar på allt julpynt och fina kläder som finns. Vill ju bara köpa allting! Tur att Marcis håller hårt i plånboken hihi.

Vi åkte förbi alla stora höghusen som är vid Torget nyss. Och det var ljusstakar överallt! I varenda fönster nästan lös det massa fina ljus. Det syns ju speciell nu på kvällen också så klart. Det är därför jag älskar julen så mycket! Allt julpynt som kommer upp, allt godis och allt mys! Julen är ju verkligen en myyyyys tid. Just därför är julen också en Emma tid! Massa mys och gos.

Nu ska jag och min favoritkille hem och mysa järnet. Vi somnade ju båda två en stund förut så nu ska vi hem och kolla på tv. Annars kommer jag aldrig bli trött till ikväll.

Ska fortsätta mitt julpynt ikväll också tänkte jag.
PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar