Google

lördag 19 november 2011

Dagens bilder

Förlåt att jag varit kass på att uppdatera. Ett tag var jag riktigt flitig! Sedan dog batteriet till den bärbara datorn och har inte riktigt koll på vart laddaren så har inte orkat ta tag i det. Men idag jädrar! Nu är jag back on track.

Igår fick jag mig ett städryck och storstädade hela våra lägenhet. Så himla skönt att det är fint igen! Så nu kan folk komma utan att man får panik och måste städa i två dagar innan haha.

Mamma och Peter lämnade av Adam här en stund förut. De skulle hälsa på farfar på sjukhuset och då passade vi på att nappa Adam en stund! Han fick lyxlunch med pannkakor (vår frukost vid halv tre.....) sedan begav vi oss på lekplatsjakt. Eftersom vi flyttat så vet vi inte några bra lekplatser och Adam vart lite sur när vi flyttade från vår gamla lägenhet. Han hade en jättebra lekplats där tyckte han haha. Men idag har vi hittat en ganska rolig. Ska ta som uppdrag att hitta en roligare till nästa gång! Men jag fick jättefina bilder iallafall.








Nu ska vi gå och köpa lördagsgodis till Mia och Johannes dyker upp. Ska ha filmkväll idag! Myspys på det. Får se hur mycket godis mums det blir bara. Ska försöka att inte köpa hela affären... Moahahha!

PUSS på er och ha en fortsatt suuupermys lördag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar