Google

söndag 27 november 2011

Hemkomna

Nu har vi kommit hem ifrån en hel dag ute. Är helt slut och tror att min chaufför är ännu tröttare. Vi har varit ute och åkt massor och det är inte ens någon mening att försöka säga alla ställen vi besökt idag! Haha men det har varit väldigt mysigt.

Vi var ju och bowlade med Mia och Johannes förut, skit mysigt! Jag tog en massa bilder som jag tyvärr inte orkar lägga upp nu så de kommer senare. Typ imorgon eller något sådant. En del bilder kommer nog aldrig att visas till och med hahah.

Nej nu är jag så trött så jag ska bara klä av mig och skutta i säng. Det har varit en dag full av glädje och skratt och tack till er underbaringar som har varit med och delat den! Ni fick den verkligen att vara ännu bättre.

PUSS på er!

Dagens skratt på Mias min!
 Förlåt att jag bjuder på bilder på er idag men jag hade inga andra passande. Ni får fler smickrande bilder imorgon! Eller får ni det...? Moahahah!
Typisk Mia & Johannes situation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar