Google

söndag 20 november 2011

Niceprice dag!

Det har varit en myspys dag idag tycker jag! Marcis och jag har mysat i Slottskogen och kollat på den nybyggda lekplatsen där. Eller ombyggda kanske man ska säga haha. Det var huuuur mycket barn som helst där! Vi blev helt chockade när vi såg hur många det var. Mysigt att det drar till sig så mycket folk. Vågade faktiskt inte ta kort på den med tanke på allt om pedofiler och grejer. Men ni borde åka dit med era barn, syskon, syskonbarn eller kusiner! Hur mysigt som helst har det blivit!

Vi tog en liten promenad runt i Slottskogen förut och jag terroriserade Marcus genom att stanna varannan typ 50 meter för att ta nya kort haha. Han trodde nog att jag blivit helt galen. Sedan åkte vi hem och lagade pastagratäng, såå jäääädra gott! Vi hade inte ätit det på gör länge nu så det var hur gott som helst idag.
Massa tända ljus hade vi och bara satt och mös. Bra söndags middag tycker jag.

Efter middagen tvingade Marcis mig att spela kort... Bläh. Jag tycker att det kan vara roligt ibland och jag fick lite vinnarglädje när jag vann! Men sedan började jag i vanlig ordning förlora så jag misstänker att Marcis lät mig vinna...? Det var rätt kul iallafall.

Nu har vi precis kommit in efter en snabb promenix bort med våran sorterings påse, med typ plast och mjölk paket och sådant. Marcus plockade lite mossa åt mig också så vi kan göra våran ljusstake snart! Längtar så himla mycket till julen!

Jag ska lägga in bilderna från idag också. Men de kommer nog i ett senare inlägg tror jag. Det är en himla massa bilder så ni som är allergiska mot bilder på mig och Marcis borde nog skippa nästa inlägg. Eller så kollar ni och säger "ååh vad söta de är ihop". Tjoho på det!


PUSS puss. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar