Google

måndag 14 november 2011

Nattisen

Nu ska jag ta natten. Känner att min kropp bara skriker efter sängen. Kollar just nu på 2½ men, den gamla Charlie. Fan vad han är mycket bättre alltså. Helt superdåligt att de bytte ut honom. De hade ju iallafall en bra andledning vilket är tur!

Marcis och jag har tagit en lång dusch nyss också. Så nu sitter jag och luktar jordgubb. Marcus däremot blottar sig för grannskapet genom att gå helt naken förbi fönstren... Hahah han är smart han! Tur att han är söt iallafall. 


Imorgon ska Marcis och jag träna. Hua, jag är nervös redan nu. Men jag måste komma igen NU! Innan den goda julen kommer med allt gott godis... Mums.

Nej nu ska jag kolla klart på två halva män och sen ska jag hoppa i säng. Ni får läsa ordbajs någon annanstans!

PUSS. 


HIGHFIVE. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar