Google

onsdag 23 november 2011

Kallt som i graven


Den här förbannade lägenheten är lika kall som en grav. Det hjälper inte vad jag gör, höjer alla elementen, tänder massa ljus, klär på mig mer. Jag fryser lik förbannat för det. Jädra bajs på det här alltså! Får börja ta på mig raggsockar eller något så jag inte fryser så mycket.

Snart ska jag gå och krypa ner i sängen som Marcis håller på att värma upp. Så skönt att han har gått och lagt sig redan, för då är sängen varm när jag kommer dit. Då ska han få värma mina stackars små fötter som är kalla som isbitar nu! Vilka fina liknelser jag har hela tiden. Först som en grav och sedan isbit. Ska se om jag kan komma på någon bättre till slutet av detta inlägget.

Jag ska gå och be Marcis massera mitt knä nu. Har så jädra ont i det idag, det går i perioder och idag är en riktig helvetes-dag. Bajsbajs på det säger jag bara! Men det brukar hjälpa lite när Marcis masserar haha.
Hmm nu ska jag försöka komma på någon fiiin liknelse?

Marcus skrev precis på facebook att jag är lika söt som socker?! Det var väl en jättefin liknelse! Den kör vi på.

                    =                       

PUSS.
Speciell puss till Marcis idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar