Google

torsdag 3 november 2011

tidig dag

Idag slutade jag tidigt. Det var så skönt när jag vaknade imorse och tänkte att jag bara skulle jobba några timmar. Jag slutade halv ett så jag har varit hemma ett tag nu. Kollade nyss på water for elephants. Det är typ min nya favoritfilm! Hur bra som helst är den. Marcis tyckte den var lite tråkig så därför passar jag på att se den när jag är ensam här hemma haha. Nu sitter jag i soffan med täcke och kollar på ett avsnitt av One tree hill som lägligt nog började när min film var slut. Älskar man inte sådana här dagar så säg?

Jag har gjort chokladbollar också! Blev så sugen på det igår kväll så gjorde det direkt när jag kom från jobbet. De blev riktigt kanongoda. Det blev inte så många först (åt upp några oxå...) så jag delade alla på fyra så nu är det ganska många småååå chokladbollar. Vill skriva det andra ordet men vill inte bli kallad rasist så... men jag tycker att det är ganska knasigt. Det har alltid kallats *****bollar men nu får vi inte säga det? För mig är chokladbollar såna där äckliga med skumm i. Från och med nu ska jag kalla de för bajsbollar!

Snart kommer Marcis hem från jobbet. Han slutar nog mellan 4-5, det brukar han göra. Då ska vi laga mat vilket passar mig som är super hungrig!

Ååh nu är det reklam för det där gulliga programmet som börjar snart kär och galen. Jag lär ju följa det varenda gång det går haha. Det är ju värsta gulligt... Typ friar i tv jag hade ju dött alltså! Haha.

Nu ska jag fortsätta glo på mitt favoritavsnitt. PUSS. '')


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar