Google

torsdag 24 november 2011

Julpynt och rast

Har alla redan börjat julpynta? Överallt ser man stjärnor och ljusstakar? Jag ska försöka vänta till på söndag men det kliar i fingrarna att redan nu sätta upp det! Det ser så mysigt ut i alla fönster med stjärnor och annat julit. Julen är ju det bästa som finns! Speciellt med allt julfint och bak och gott! Längtar verkligen till julafton! Idag är det bara en månad kvar...! Jippie!! Haha jag känner mig som en unge.

Har rast just nu och njuter av att veta att den här halvtimmen är en del av min dag. När min underbara rast är slut så kommer det vara en halvtimme mindre att vara här. Idag är jag på ett ställe där jag inte direkt stormtrivs. Inget fel på det men ingen favorit heller!

Nejmen titta på den här bilden?! Till och med med här på dagis i personalrummet har det pyntats? Är det jag som är efter eller andra som är tidiga?

PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar