Google

torsdag 10 november 2011

Ingen rubrik

Det känns som att det enda jag gör här i bloggen nu för tiden är att säga förlåt för att jag aldrig skriver. Den här gången ska jag såklart fortsätta i det mönstret, men idag har jag faktiskt en godtagbar andledning. Åkte till mamma igår och skulle skjutsa henne till ett möte på jobbet. Jag mådde fett illa redan på morgonen men det brukar ju gå över så jag åkte ändå. Det slutade med att kräktes utanför mammas jobb... Haha pinsamt- JA?! Så jag körde mamma hem igen och sedan fick jag åka hem igen. Misstänker att jag fått magsjuka för det fortsatte hela kvällen igår.
Marcus har varit en ängel verkligen. Han vart och köpte glass, juice och clementiner åt mig igår kväll. Fick inte i mig så mycket igår men desto mer idag. Idag mår jag lite bättre så har ätit lite fil och druckit lite juice. Snart ska jag ge mig in i duschen också.

Kollar på Eclipse nu med. Måste ju fräscha upp mitt minne innan den fjärde filmen kommer. Lääängtar! Även om böckerna fortfarande är sjukt mycket bättre än filmerna så är faktiskt filmerna också spännande. Det är roligt att se hur andra ser på rollfigurerna och höra rösterna. Visst är det inte alls som jag tänkte mig men det är ändå häftigt. Mina favoriter är ju självklart vargarna... Är helt tokig i de haha.

Nu ska jag fortsätta kolla innan jag ger mig in i duschen. Skriver nog senare om inget förändras.
PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar