Google

lördag 12 november 2011

Ingen rubrik

Lite rolig lördags fakta...


Namn: Emma Eva Kristiansen
Piercingar: Bara öronen, äntligen! Men vill ha i bröstvårtan...
Tatueringar: Inga alls... Läskigt?
Längd: 167 cm
Skostorlek: 39Hårfärg: Röd/brunt typ?
Är du kär i någon: Ja... I Marcis såklart! 
Önskar du att du bodde någon annanstans: Annan stad möjligtvis. Aldrig utan Marcis 
Tänker du på självmord: Nej aldrig!
Tycker andra att du är attraktiv: Man kan ju alltid hoppas! 
Vilket shampoo använder du: Gliss
Vilken parfym använder du: Christina Aguliera
Vad är du rädd för: Hundar haha.
Gillar du att tvätta: När man har tid på sig är det rätt mysigt. Det värsta är ju att hänga upp skiten sen...
Gillar du Berg-och-Dalbana: Vissa är kanonkul! 



SENASTE...
Film du hyrde: Hmmm det var ett tag sen jag hyrde film... 
Film du köpte: Räknas att jag fick? (A) Exam hette den iallafall. 
Låten du lyssnade på: When we stand together
Låten du hade på hjärnan: When we stand together
Låten du laddade ner: Laddar aldrig ner musik längre, farligt jue..
Personen du ringde: Mamma tror jag. 
TV program du tittade på: Jon, Kate och 8 barn.
Personen du tänkte på: Marcis 

FAVORIT...
Mat: Hmm tacos tror jag. 
Låt: Just nu when we stand together
Sak att göra: Sova och pussas
Sport: Hmm... Sex räknas det? Hahah.
Dryck: Fanta Exotic
Kläder: Leggings med varma kläder till
Film: Oj det finns så många...




ANTAL...
Gånger du varit kär: Bara en gång på riktigt. 

Gånger ditt hjärta brustit: Hemlis!
Hjärtan brustit på grund av dej: Haha det vet väl inte jag. Hade nog många beundrare...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Max typ 3 haha. På min födelsedagar osv.
Ärr du har på kroppen: Hmm några få bara. 

SENASTE...
Bok du läste: Bikini - James Patersson

Personen du fick mail av: Karlstad bostäder haha
Personen du fick brev av: Typ polisen
Personen du fick sms av: Marcus


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Pillat med bloggen, ätit pyttipanna
Var det kul: Hur roligt som helst....
Hur tidigt stiger du upp: Jobbdagar mellan 6-7 och helger myyycket senare moaha,..
Gillar du att slåss: Har aldrig förstått poängen. Mycket roligare att använda ord isåfall..
Vad ska du göra ikväll: Mysa med min älskling! 

Är du seriös: Jag är inte alltid seriös hahah.
Vad är du allergisk mot: Typ ingenting? Skitsnack?
Var har du ont: Just nu ingenstans.
Använder du hårspray: Nja det funkar inte på mitt hår.
Kan du stå på händer: Nej men jag kompenserar på andra sätt!
Favorit serie: One tree hiill!

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker tyvärr.
Gillar du ketchup: Lagom är alltid bäst.
Är du glad nu: Inte ledsen iallafall!
Var du glad igår: Jaaa dåe.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jaaa det gör jag nog. 
Vad dansar du till: Allt som är dansvänligt
Stockholm är: Ett ställe jag inte är så ofta
Göteborg är: HEMMA
Kan du sjunga: I duschen? JA. 
Mer värt än guld: Kärlek/Marcis 

Spaghetti eller makaroner: Spaghetti utan tvekan. 
Ett land jag helst vill besöka: USA
Sparar till: Hmmm hyran? Hahah
Väntar på: Att Marcis ska komma hem och mysa med mig!
Pålägg som gäller: Skinka, ost, korv typ.
Dagens dryck: Vatten och mjölk haha. 



Lite rolig fakta så här på lördags eftermiddagen. Jaaaaaa jag är uttråkad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar