Google

söndag 20 november 2011

Varning-bilder

Nu kommer äntligen bilderna. Det har tagit mig ett antal timmar för att ladda upp de här bilderna men här är de iallafall. Min mobil har inte riktigt velat samarbeta men jag slog han! Moahaha. 





Så söööt. Han börjar tröttna på alla min kort där... Ser ni irrationsrynkorna? Hahaha.



and.... ACTION. 

Så här glad blev jag för mossan Marcis hittade! 

Just nu sitter Marcis och försöker övertala mig att köpa filmpaket på ComHem. Han har hittat en massa bra erbjudande och försöker få mig att gå med på det här. Man får med en sån där box där man kan spola fram och tillbaka i programmet. Coolt! Jag vill mest ha det där paketet bara för man får med tv1000 kanalerna. Då kan man kolla på porr efter midnatt! Hahah. 

Nu ska vi gå och mysa i sängen innan vi ska sova. Ska försöka hålla mig från att beställa filmpaketet... Natti peeps! 

PUSS. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar