Google

torsdag 10 november 2011

Världens finaste pojkvän

Jag har verkligen världens finaste pojkvän. Han har passat upp på mig idag också. Tjatat om att jag ska äta, kollat på nästan hela Bridget Jones dagbok två med mig och nu ska han gå ner och köpa cola. Jag skulle gått med men jag har så jädra ont i magen. Det konstiga är att jag inte mått så illa på hela dagen men nu efter jag åt lite kom det tillbaka direkt. J-dra skit det här alltså!

Men tillbaka till rubriken. Marcis är verkligen den bästa som finns. Han är så söt och snäll hela tiden, speciellt nu när jag är sjuk. Han brukar ju självklart vara det annars också, men nu är han ännu gulligare. Retas inte ens! Väldigt imponerande.

Jag är lyckligt lottad som faktiskt inte bara har en fin pojkvän, utan bor tillsammans med den finaste. Vi må bråka som två idioter ibland men efteråt kan vi alltid skratta åt det. Det är det bästa haha.

Jag ville bara tala om för er alla som inte känner min underbar sambo, att han är den bästa som finns. Jag hoppas att alla tjejer därute kan få i närheten en lika så fin människa som jag har till min, bara min! 


Haha puss på dig hjärtat. Du är min i all evighet. 


 

1 kommentar:

  1. åh vad gullig du är :) mitt "nöje" att ta hand om dig (L) I love u baben // Din Man

    SvaraRadera