Google

lördag 12 november 2011

Pannkakor eller ngt

Just i skrivande stund håller jag på att göra pannkakor. Blev sugen på det i min ensamhet så bestämde mig för att så får det bli! Fast grejen är att jag inte är speciellt bra på att göra pannkakor haha. Det brukar alltid vara Marcus som får komma och ta över det haha. Men eftersom han inte är hemma så får jag fixa det själv. Det slutade med att jag slängde i lite kakao så nu ser de ut som söööönder brända pannkakor istället, fast de smakade ganska gott haha. Mer än hälften jag lyckats göra har dessutom gått sönder. Jag är suuuper i köket!



Moahaha nu ska jag rappa på lite så jag kan äta de. Är faktiskt hungrig. Inte ätit sen... Oj typ 1 idag på dagen. Konstigt att man inte blir hungrig när man är hemma.

PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar