Google

fredag 11 november 2011

11-11-11 11:11

Gooodmorgon. Sitter här helt nyduschad och njuter av att känna mig både fräschare och lite friskare. Det är så skönt när man har varit sjuk och man känner att man börjar bli frisk igen. Då orkar man duscha, klä på sig vanliga kläder och faktiskt äta något. Idag har jag inte ätit än men det kommer kanske lite senare.

Idag är ju det ovanliga datumet 11-11-11. Snart är det tillochmed 11:11 också, det är rätt häftigt alltså! Det är nog ganska många som har bestämt sig för att göra något romantiskt idag. Typ förlova sig, gifta sig eller något annat ganska häftigt. Tänk de barnen som föds idag, kanske tillochmed 11:11 vilket häftigt datum att bli född på.

Haha nu är det bara tre minuter kvar! Undra hur många det är som sitter och tänker på det nu. Det känns nästan när det blev år 2000 haha. Nu ska jag borsta klart mitt hår och sedan klä på mig. Jippie kayaay m-therf-cker!

PUSS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar