Google

onsdag 23 november 2011

Mys besök!

Nu har jag suttit och tagit det lite lugnt i soffan en stund. Har tryckt i mig en god apelsin med och nu kollar Marcis på arga snickaren. Vi har haft fin besök alldeles nu i eftermiddag/kväll. Caroline, Magnus och Melwin har varit och mysit med oss! Vi fick lite fika och mys med Melwin. Han var så duktig och visade vart vad han ville. Han börjar bli riktigt stor nu!

Melwin leker med vattnet i vårt badrum.

Dagen på jobbet gick super fort. Det gick snabbt att bara jobba i fyra timmar så det var rätt roligt. Fick ju stänga för första gången idag, inte ensam men med en tjej till. Det var rätt spännande att se hur det gick till också haha. Imorgon ska jag jobba mellan 7.30- 13.30 på ett ställe jag bara varit på en gång. Känns sådär men det blir säkert bra. Är en kort dag så det är bra!

Nu ska jag gå och baka. Så sötsugen så det är helt sjukt. Det värsta är när man väl börjat äta någonting sött, typ bullen vi fikade förut. Då blir man helt gaaalen sen!

PUSS. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar