Google

måndag 7 november 2011

Luugn måndaag

Nu har jag varit dålig på att blogga igen. Det känns som att man borde ha mer tid på sig att blogga när man är ledig under helgen men det har man fasen inte. Det känns som om helgen bara rann iväg och helt plötsligt är det måndag igen. Hemskt alltså. 

Fredags smakade jag och Marcis lite på det han hade köpt på systemet. Sedan blev jag så jädra trött så vi la oss gör tidigt. Typ halv tolv haha, hade tänkt köra en uppesittar kväll till typ 2 men inte blev det så. I lördags  var vi i stan en sväng, sedan Stenungsund och sedan brorsans match. De vann såååklart. Med världens jävla sämsta domare. Ursäkta svordomen men han var verkligen kass. Sedan igår var det bara chilldag med lite shopping på Frölunda torg. Jag pajade min jacka så nu går jag runt i Marcus röda och ser ut som stoppljus. J'vla pisss på det. Men ska hämta en annan hemifrån på onsdag så det är ju bra. Tur att Marcis bara jobbar inne så han inte behövde sin jacka, gulle dig hjärtesnutt. 

Nu babblar jag bara på som vanligt. Jag är så himla trött idag. Det är måndag för det första, jag börjar känna av alla förkylningar som springer omkring på alla förskolor jag tillbringar dagarna på. Och det är måndag, sa jag det? 

Marcis håller på att ladda med film här nu så det blir väl att somna till den och sedan gå och nana. Imorgon blir det jobb 8-16 och sedan hem och städa. 

Orkar inte lägga upp någon bild men kanske kan lägga upp någon senare. 
PUSS. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar