Google

torsdag 10 november 2011

Jones dagbok

Efter ha råkat stänga av Eclipse tre gånger insåg jag att jag inte borde se filmen så jag bytte. Nu tittar jag på Bridget Jones dagbok istället. Ville sett tvåan men råkade sätta på ettan och nu är jag för lat för att gå fram och byta så det får bli ettan. Får passa på att se såna här filmer medan älsklingen inte är hemma annars får jag aldrig se de haha.

För er som inte förstått det än så är jag tokig i film. Jag och Marcis kan se en varje kväll och oftast inte samma som vi sett förut haha. Jag brukar ju såklart passa på att se filmer jag redan sett 3 gånger, 60 gånger till medan jag är ensam hemma. Marcus blir tokig annars haha.

Nu ska jag fortsätta kolla på den största bajsfilmen genom tiderna, den enda sådan som faktiskt är bra. Hon är så j-dra rolig att man skäms haha. Lite pinsamt är det ju att jag i princip kan alla hennes repliker, undra om det betyder att jag borde sluta kolla på den här filmen?

Hahah det är så jädra kul det här. Måste koncentrera mig nu haha.
PUSS.


Konstigt nog har den fått ganska bra betyg på IMDB. Då är det nog inte jag som är helt klapp kanon! IMDB: 6,8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar