Google

onsdag 23 november 2011

Sovmorgon

Idag har jag fått sovmorgon... Hur skönt är inte det? Jag vaknade för några minuter sedan av att Natta skrev att hon hade åkt hemifrån haha. Hon ska vara här halv tio och jag hade snoozat lite och somnat så nu fick jag springa upp. Har klätt på mig så jag får äta frukost när hon är här tänkte jag haha.

Idag kommer bli en kanon mysig dag tror jag! Först frukost med Natta, sedan ska jag jobba mellan 13.30- 17.30 och när jag kommer hem då så är Caroline, Magnus och Melwin här. Det var ett tag sedan jag träffade de nu så det ska bli gör kul!

Nu ska jag gå och fixa håret snabbt sedan gå och möta Natta vid spårvagnen. Skriver senare!
PUSS.

Så här snygga var vi på studenten. Tur att min hand är i vägen där tror jag för det ser ut som att tuttarna är på att ramla ur... Hahah...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar