Google

fredag 11 november 2011

Godissugen

Hjälp vad jag blev godissugen helt plötsligt.
Brukar ju få det där förädiska godissuget typ 10 ggr om dagen och brukar inte vara speciellt bra på att säga nej men jag ska öva på det där alltså. Dags att göra slut med godis-monstret och hålla mig till nyttigare-monster. Ett tag skrev jag upp allt jag åt på en dag, verkade underlätta lite så kanske ska prova det igen.
De flesta man läser om som typ har tappat 150 kg på 2 veckor har ju gått och köpt bantingspiller osv, men när man inte varken tror på skiten eller har pengar till det så får man ta tag i problemet själv. Min plan är att vänta tills de små j-vlarna kommer tillräckligt nära... och sedan slå till! 


Så nu ska ni få höra förändring här i bloggen moahahah. 
PUSS 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar