Google

torsdag 3 november 2011

Fiskbullar mmm

Nu när älskling är hemma har vi kommit igång och börjat med maten. Vi ska äta fiskbullar idag, min favorit at the moment. Det går snabbt att göra också.

Jisses Marcis sitter och kollar vilken film vi ska se till maten. Såg precis att de ska göra en reunionen med American Pie! Och alla de "riktiga" skådespelarna ska vara med, fan vad roligt! Nyss såg jag också att Paranormal acitivity 3 har kommit! Haha jag äääälskar de filmerna. Jag håller på att skita ner mig varenda gång jag ser de men fyfan vad bra de är. Så nu är det massa filmer jag vill se moaha.

1. Breaking Dawn
2. Paranormal Activity 3
3. American Pie- Reunionen
5. One three hill (den 9e säsongen)

2012 kommer bli ett riktigt filmår! Älskar nya filmer. Moahah. Ska se om jag kan länka trailerna till filmerna....

Nu ska jag äta. PUSSpuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar