Google

söndag 13 november 2011

Home and tired

Nu har vi varit hemma några timmar, vart väl hemma från Ikea vid 8 någonting. Då började vi genast städa och plocka iordning lite i lägenheten. Köpte lite lådor som vi kan lägga våra kläder i så nu blir det snart fint här igen! Just nu ser det nästan värre ut än vad det gjorde innan men det ska nog bli bra tror jag.

Efter lite bråk (som alltid uppstår när vi är på Ikea) så samsades vi om lite saker som vi köpte. Lite galgar, en stekpanna (!), post it lappar, en vas och batterier. Det var ganska bra fyndat tycker jag. Vi hittar alltid en maaassa saker vi vill ha, sen blir vi sura på varandra för att vi inte kan köpa det haha. Så nu ska vi spaara massor så vi kan köpa det vi vill ha. Jag vill tillexempel ha en sängstomme och Marcis vill ha en soffa. Så nu blir det spara alla pengar och inte lägga det på godis och bajs. Dagen var iallafall mysig, det var bra att vi fick köpt lådor till våra kläder.

När vi kom hem så gjorde vi lite kvällsmys eftersom vi inte ätit på hela dagen haha. Glömde äta frukost innan vi åkte vid typ 2 och sedan missade vi middagen så vi var rätt hungriga när vi kom hem!

Nu börjar jag känna att jag är trött. Skulle sovit nu egentligen för det blir förhoppningsvis upp tidigt för jobb imorgon. Så hoppas att alla har haft en finish dagish. Firat era pappor och sådär. Marcis fuskfirade sin pappa igår så det var bra! Och jag har ju typ ingen kontakt med min pappa så det var ju lugnt. Ringde Peter förut och sa grattis iallafall och han blev väldigt glad! ♥ 


Nu ska jag krypa ner i sängen. Natti pussgurkor!
PUSS. 



Kan inte ens kolla upp för en bild... Grrrr.....

Kvällsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar