Google

lördag 12 november 2011

TidiG morgoN

Tidig morgon idag med av någon anledning. Marcis skulle jobba lite idag med så han vaknade kvart i nio utan att kommit ihåg att ställa klockan haha. Snacka om inbyggd väckarklocka, han skulle åka klockan nio. Så då vart jag ju klarvaken så det vara bara att gå upp. Marcis hann gå med mig till affären och köpte mjölk så jag kan göra varm choklad för min onda hals och sedan pannkakor haha. 

Så konstigt att man inte är lika trött när man vaknar tidigt. Det var kallt och friskt ute när vi gick och det var underbart att komma ut i den tidiga luften. Haha rätt konstigt att man ser nio som tidigt, men än så länge tycker jag det. 

Just nu kollar jag på reprisen av årets Big Brother som går på tv. Det är rätt roligt tycker jag faktiskt nu i efterhand haha. Det är ju vissa grejer man liksom bara vaaafaaaan? Men vissa andra saker är ju feeett roliga haha... 

PUSS. 

Hahah det var just hångelkalas.... Mellan typ alla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar