Google

onsdag 23 november 2011

Barnsligt roligt

Barnrumpor. 
 Det var längesedan jag hade så där barnsligt roligt! När man var liten kunde man ju hitta på vad som helst och ha hur roligt som helst. Jag skulle vilja hitta det igen! Jag brukar vara väldigt barnslig men det känns som att jag håller på att växa ifrån det ju äldre jag blir. Det är något jag verkligen vill förhindra så jag ska försöka bli mer barnslig igen. Vet inte riktigt hur jag ska göra men jag får väl försöka ha barnsligt roligt... Brukar ha lika roligt som barnen på jobbet när vi leker osv men det behövs mer tror jag! 

Jag och Marcus behöver nog åka iväg och göra något roligt tillsammans. Vet inte vad det skulle kunna vara men bara något mysigt tillsammans. Så man kan skratta och känna sig barnslig igen! Jag tror att det är väldigt viktigt att man aldrig tappar det, hur gammal man än blir. 

Nu ska jag snart ge mig iväg till jobbet, fick en gosig dag idag. Så idag ska jag försöka skratta massor! Barnen kommer tycka att jag gör kul och fröknarna kommer tycka att jag är klappkanon. Men det gör mig inget. För idag ska jag återuppväcka barnet i mig! Moahaahah. Nej Emma, inte häxan. BARNET. 

PUSS på er. Glöm inte bort att vara barnsliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar