Google

lördag 1 oktober 2011

Vilken dag!

Idag har Marcus och jag sovit ganska länge. Det var skönt att få sova ut och jag vaknade av att Marcus låg och tittade på mig och pussade mig på kinden. Det var ett väldigt mysigt uppvaknande! Till skillnad från en ilsken väckarklocka och ett mumlande om 'Stäääääng aaav!'. Så brukar det iof mest låta ifrån mig... Hatar väckarklockor. 

Efter vi tagit oss upp lagade vi pannkakor och mysade lite. Sedan åkte vi till Stora Höga för vi skulle hämta min lillebrorsas busskort så vi kan ta oss någonstans imorgon. Åkt 1 timme dit och kommer fram till en svinstia (resultat av en 15-åring som är ensam hemma sedan i onsdags). Dessutom vet ungen inte ens vart busskortet är....Vänder upp och ned på hela huset och inser att det inte är någonstans. Så vi får snällt åka en timme tillbaka igen- UTAN busskortet. Snacka om att det bara var att bita ihop och le, happyface.Det var en mysig bussfärd iallafall och Marcus fick pluggat en del också. 

Nu sitter vi och glor på tv. Har precis avverkat två One tree hill så nu sitter vi och letar efter en ny bra film att spana på. Ville sett skräckis men hittar ju f-n ingen som är bra eller som vi inte sett. Synd alltså. Alla filmer borde vara gratis på nätet tycker jag, så att det bara är att hämta hem de. Nu får man ju nöja sig med de filmer som redan finns på datorn. Inte alls lika roligt! 

Ska fortsätta äta godis (mumma!) och leta filmer. Hoppas ni har en trevlig kväll med eller utan skräckfilm. 

På bussen.

Han är så söt! Min lille grod-prins!



...oxå på bussen!

Hahaha. Jag gör korvstroganoff. Varför den vita saken är där  är för att jag redan lyckats skvätta ner hela köket med sån där sås.. Lyckat? Efter varje gång Marcus suck. Emmaaaa. Vad gör du?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar