Google

lördag 8 oktober 2011

Lördag morgon

Godmorgon alla mina kära vänner. Hoppas ni har sovit gott för det har jag sannerligen gjort! Jobbade tre dagar förra veckan och det var tydligen tillräckligt för mig, sov som en liten bebis hela natten! Lovely.

Nu ska vi äta frukost och städa lite här hemma, sedan blir det en tripp till Stora Höga. Mamma, Peter och Adam har ju kommit hem ifrån Turkiet nu så jag vill träffa de. Men tyvärr är ju lilleman inte hemma, är på Malmön. Så honom får jag träffa en annan dag. Mamma ska bjuda på "extra god middag" och lite mys eftersom det är lördag. Det är det som är bäst med att inte bo hemma, man uppskattar verkligen maten mycket mer.

Igår gick fredagen väldigt snabbt. Jag jobbade först från 9-17 och sen var det hem och vänta på älskling. Jag fastnade i Sims eftersom han jobbade över och vips så vart klockan halv 10 när han kom hem... Icke bra! Då åkte vi och lånade ett busskort och sedan till Hemköp och köpte lite sent fredagsmys. Satt som halvdöda zombies i soffan och sedan ramlade vi i säng. Väldigt mysig fredag. Men tur att vi kan gottgöra våran tråkiga fredag med en väääldigt mycket mysigare lördag! Jag ska försöka övningsköra lite idag också. Har fått lite press på mig nu när Marcis håller på att ta kortet... Bajs på mig och massa pussar på honom!


Hihi nu väntar frukosten. Ska försöka skriva senare.
PUSS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar