Google

tisdag 25 oktober 2011

duschen + cesar millan

Nu ska jag skutta in i duschen. Kollar just nu på min favorit, the dog whisperer, men han är rätt tråkig idag. Så skippar honom och tar duschen istället. Jag ska duscha, sminka mig, städa och ta fram lite mat. Har fortfarande inte ätit något. Tänkte ju ätit havregrynsgröt imorse men har f-n ingen matlust så jag struntade i det. Men jag får äta när Marcus kommer hem. Då vill han ha middag så då får jag väl ta en för laget eller vad man brukar säga haha.

Jag håller på att ladda ner photoshop så nu ska jag lära mig det. Har alltid haft gör svårt för det men nu ska jag faktiskt lära mig det! Det är ju gör roligt att använda. Men hittills har jag iallafall gjort två bilder på sidor på internet. De blev ganska så bra ändå haha. Jag är så tråkig när jag bara är hemma. Har ingenting att skriva om men skriver ändå.

Nejnej nu ska jag faktiskt gå in i duschen direkt. Ska raka benen också! Bra Emma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar