Google

onsdag 26 oktober 2011

Disken klar, Emma klar

Åh herregud vad mycket disk det var. Skojar inte när jag säger att jag diskat alla våra glas, tallrikar OCH bestick. Jag är helt slut! Jag har dessutom sprungit runt och kollat så allting ser bra ut i övriga lägenheten. Födelsedagsbarnet kommer valsande in och är hur glad och nöjd som helst. Bra att någon är glad! Jag är också glad men aningen stressad just nu, bajs på det. Men nu kommer iallafall Marcus familj snart, det ska bli gör mysigt att de kommer!

Jag har tillochmed hunnit baka muffins. Är jag inte heeelt fantastisk så säg? Haha. Försöker få min mobil att samarbeta så jag kan visa bilderna... Sååå där!

Nu måste jag gå. Gästerna kommer snart. Wiie vad roligt det ska bli! Skriver senare. PUSS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar