Google

lördag 22 oktober 2011

Lördags film

Nu så bloggen har ja varit lite dålig på att uppdatera här nu igen. Det har vart ganska mycket jobb, vilket jag inte klagar på men jag skyller mitt icke bloggande på det haha. Jag tycker att det är så himla kul att jobba! Man får så mycket uppskattning av barnen å personalen så det är ju hel sjukt. Så himla bra att ja bestämde mig för att jobba lite först. Tack mami å mormor!  Just nu sitter Marcus och jag och tittar på 'wanted'. Det är typ min favoritfilm å jag kommer inte ihåg ett piss. Å nu missar ja allting för att jag  bloggar från telefonen.  Juste detta är första gången ja skriver från telefonen! Vet inte om det kommer funka men hmm hoppas det.  Nu ska ja fortsätta min filmkväll med älsklingen! Kanske skriver imorgon. Ska försöka komma igång igen moaha.  PUSS. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar