Google

måndag 24 oktober 2011

Hemma igen

Tjenis p-nis!
Nu har jag kommit hem från en sliiiitsam arbetsdag. Började 8 och slutade 2. Inte så farligt va? Var mest ute och lekte. Lyckades nog somna en stund på vilan också... Inte så himla bra gjort av mig, bättre gjort att jag vaknade innan någon lyckades upptäcka det moaha.

När jag påväg till jobbet idag fick jag typ akut illamående? Ville bara lägga mig på spårvagnsgolvet och kräkas. Det var riktigt äckligt alltså. Marcus sa att jag skulle åka hem igen men det gick som tur var över och nu är jag ju hemma igen. Hatar att gå hem från jobbet/skolan. Det värsta som finns, då jobbar jag hellre och sen går hem och lägger mig. Det är ju gött med pengar hihi! Vi får se hur det känns imorgon för imorgon är en till sån där 'långis på dagis'. Från 9-17.30 imorgon så det kommer bli aningen segt. Men som sagt vi får se hur jag mår imorgon!

Nu hade jag tänkt att jag skulle kolla lite på gossip girl (passar på när jag är ensam hemma för Marcus aaavskyr det), sedan tänkte jag städa (lär inte hända) och sedan fixa lite med bloggen. Jag tröttnar så snabbt på utseendet på min(a) blogg(ar). Detta är förresten min hmm tredje blogg tror jag det är haha. Jag säger ju att jag tröttnar snabbt?! Jag har läst någonstans att skyttar (som jag är) är väldigt snabba på att tröttna på saker. Det stämmer ju iallafall på mig?! Så jag tänkte att jag skulle hitta på något nytt med min framsida sedan... Får se om det blir idag eller någon annan dag.

Nu ska jag kolla på tv. Love it. Dags att ta några nya bilder nu igen känner jag. Bara lägger upp gamla hela tiden. Dags att chocka med något nytt kanske? Inte för att jag är så mycket för chock men aja. Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna se innan älskling kommer hem. Hihi.

PUSS.

Ignorera det röda märket jag alltid har där. Undra om jag är allegerisk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar