Google

söndag 2 oktober 2011

Seg söndag

Idag har jag och Marcus inte gjort någonting. Vi har kollat på alla Hannibal filmer, äckliga människa. Vi har ätit korvstroganoff, idag igen och inte gjort mycket mer. Vi åkte en sväng och träffade Marcus familj, vi fikade lite och sedan åkte vi hem igen. En lagom utflykt.

Vi har som sagt haft Hannibal maraton idag. Han är verkligen vidrig den människan, fast på ett ännu mer sjukt sätt så tycker jag ändå om honom. Undra om det gör mig lika sjuk? Eller snarare om den som faktiskt gjort filmerna lika sjuk om inte värre. Jag har alltid varit rädd för Hannibal innan och när jag sist såg de drömde jag fan mardrömmar. Fast den här gången gick det rätt bra! Har å andra sidan inte gått och lagt mig ännu, hmm... Tur att jag har en orädd Marcis här som kan skydda mig inatt!

Nu ska vi gå och borsta tänderna och krypa ner i bädden. Det har blivit jättedåligt med bloggandet den här veckan men det är bara för att Marcus vart ledig så vi har passat på att mysa ordentligt. Men imorgon kommer vardagen igång igen så får se till att det blir bättring med bloggandet nu.

Hoppas iallafall att ni har haft en braaaig söndag.

Highfive för mysiga söndagar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar