Google

söndag 30 oktober 2011

Hej hopp! Oops

Sitter just nu i Marcus föräldrars hus i Trädet. Ja det är faktiskt ett litet samhälle som heter så, ett väldigt mysigt samhälle dessutom! Vi är här den här helgen, hela Marcus släkt, pågrund av att vi har ännu ett födelsedagsbarn denna veckan! Det är lilla Melwin som blir två år idag. Tiden har gått så fort, har inte känt honom hela denna tiden men jag har ändå fått vara med om massa mysiga saker. När han lärde sig gå, lärde sig börja prata. Helgens höjdpunkter för Melwin tror jag är när han får alla att applådera! Haha det tror jag tillochmed slog alla fina paket han fått!

Caroline, Melwins fina mamma, har gjort denna helgen gör mysig. Hon har bakat tårta som vi har ätit hela helgen, muuums! Och nyss fick vi dessutom smörgåstårta! Jag kommer rulla hem efter denna helgen men det har lätt varit värt det, så j-dra gott alltså!

Alldeles nyss sa vi hejdå till en del av släkten som skulle tillbaka upp till Uppsala och Marcus ena bror som ska till Indien. Det blev väldigt tomt och tyst i huset efter det. Saknar allt barnprat och gos redan haha. Babysuget ökar...

Gör mysig helg har det varit iallafall! Vi stannar kvar här till imorgon så det kommer bli lite dåligt med bloggandet men jag vet att ni står ut med det. Har varit värre dagar haha.

PUSS. Och dagens PUSS går till Melwin på hans födelsedag och hans mamma som gör hans dag alldeles perfekt. Du är bäst Caroline! Och grattis Melwin. Vet inte om jag får lägga upp bild på födelsedagsbarnet mn isåfall kommer det kanske senare. Ha det så bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar