Google

tisdag 25 oktober 2011

gomorron

Ojoj vad jag är duktig. Jag är hemma från jobbet idag, inte så himla bra. Men jag är vaken och uppe nu! Sitter och kollar på gossip girl med täcket runt mig. Ibland är det skönt att vara sjuk så att man hinner ikapp livet. Det känns lite som att livet springer om mig ibland, väldigt otäck känsla faktiskt. Men idag ska jag ägna mig åt att springa ikapp! Det är tur att jag har såna där extremt bra, snabba skor. hihi

Jag ska ta mig en frukost nu. Havregrynsgröt, banan och clementin står på menyn idag. Nyttigt va? Jag tror att det är rätt bra för min mage också. Den trivs inte riktigt med den här omspringningen som jag skrev om nyss. Den blir ganska så orolig då haha.

Nu ska jag äta och fortsätta mysa i soffan. PUSS.

Katten Maja gillar också att mysa. Speciellt när matte bäddar in henne med lillebrors gossedjur. Söta katt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar