Google

tisdag 25 oktober 2011

Sveriges värsta pojkvän


Detta är det fikat vi fick köpt på Willys förut. Det blev lite dyrt men vi köpte lite annat nödvändigt också. Mysigt litet äventyr blev det ändå. Skit mycket folk på Willys idag! En ganska liten affär men ändå jättemycket folk där. De har så goda saker på Willys tycker jag. Det värsta är att de placerar det goda godiset i kassorna så man bara smyger ner en liiten chokladbit i korgen när Marcus kollar bort.

Nu kollar vi på Värsta Pojkvänsakademin. Marcus tycker egentligen inte om det men han ville kolla idag, mysigt för mig tycker jag för då får jag sällskap! Mys i soffan är aldrig fel! Direk när detta är klart ska Marcis hoppa in i duschen och antingen håller jag honom sällskap eller så går jag och lägger mig sålänge.

Nu har jag skrivit tillräckligt många inlägg för idag... Det blir så när man är hemma och har tråkigt! Imorgon blir det nog inte lika mycket. Ska diska (blääh) och städa klart innan kalaset. Försöka baka också!

Men gonatt och PUSS på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar