Google

tisdag 4 oktober 2011

Dagen är slut

Jahopp nu är denna dagen också slut. Känns som att den här dagen har gått lika fort som de flesta andra. Imorgon ska jag jobba och börjar bli lite nervös, men det ska nog gå bra. Det är ju hemma i Stora Höga så vet ju precis vilka det är så det är skönt! Måste fixa mig regnkläder... Imorgon får jag ta Peters skitfula gröna. Men det löser sig nog också tror jag. Det är ju ändå bara barn jag ska vara med inga modelejon direkt! Men håller iallafall tummarna (kom ihåg, bara den högra!) för att det att ska gå bra imorgon, och att det inte regnar så jag slipper ta på mig de gröna fula regnisarna.

Förut idag medan jag tittade på Ceasaaaar passade jag på att ta lite bilder på mig. Har insett att mina glasögon är sjuukt snea...







Nej skämt åsido med bilderna men nästan så här ser det ut. Jag måste nog köpa nya... Eller ska man prova på linser kanske?! Är lite rädd för att ha saker i ögonen men någon gång måste ju vara första! Så man ska aldrig säga aldrig kära läsare. 

Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder utan glasögon så kan ni få se hur jag ser ut utan de snea brillsen...


Kanske ska prova med linser en gång. Är det fult är det ju bara att sluta? Eller ah hm, är det fult så är jag ful med briller med... Somliga har det bra! ...men glad är jag ändå..hmmhmmm hur går Snövit? Whatever nu börjar jag bli trött så jag bara virrar.

Ska gå och krypa ner till min man i sängen nu. Han har förhoppningsvis värmt upp den åt mig hihi.

Hörs imorgon när jag slutar jobbet, iiiiiih pirr!





PUSS.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar